Sunday, May 12, 2019

Vizsgaidőszak

Megy az idő, már csak kb. egy hónap és otthon leszek. Hamar elrepült ez az idő, ebből a pillanatból visszanézve. De nem baj mert tartalmasnak éltem meg. A vizsgaidőszak miatt meg hát nem is tudok nagyon unatkozni, fel kell készülni az előadásokra, ZH-kra és a beadandókat is meg kell írni. Igyekszek minél jobban felkészülni ezekre a "programokra".

Nehéz tanulni itt is, nem csak otthon. De itt talán az még egy nehezítő körülmény, hogy már eléggé jó idő van és csupán pár percre van a part. Az emberek már napoznak, fürdőznek és a parton hesszelnek. Én is voltam ma sétálni egyet, hogy kikapcsoljam az agyamat. Ezeket a képeket készítettem neked:





+ 1 érdekes kép, melyet ma készítettem az Eroski nevű boltban. Bár gyakran járok ide, ilyen promóciót még csak most láttam először. 


Kitartást kívánok azoknak akik ebben az időben velem egy időben tanulnak. Hajrá!

Szép napot,

Levente


No comments:

Post a Comment