Thursday, May 30, 2019

Hát mik történnek itt Corunában?

A napokban sétáltam este az óceánparton. Nem jellemző rám, általában napközben szoktam ezt a hobbit űzni (melyet már nem sokáig tehetek, hiszen mindjárt újra Pécsett leszek). Két termetes munkagépre lettem figyelmes, akik éppen parkoltak a parton. Gondoltam hogy nem egy kisfiú felejtette ott a homokozóban játékait, hanem valami más állhat a háttérben. 



Másnap ért a megvilágosodás, amikor megint arra jártam. Azt tapasztaltam, hogy ezek a "buldózerek" lesimítják azt a dombot, mely mesterséges gátként funkcionált. Legalább is ezt én gondolom. Mióta ide érkeztem, a parton ez a látvány volt a megszokott. De úgy látszik, hogy a strandszezon miatt eszközöltek egy kis fazon igazítást.

         

Sétámat folytatva az óváros felé vettem az irányt, mely ugyan csak a parthoz közel fekszik. Itt a kikötőben pillantottam meg az alábbi képen látható hajót. Én ekkora úszó alkalmatosságot testközelből még sosem láttam. Legalább 10 emelet magas. Elakadt a szavam is, csak pislogtam a kikötőben, hogy ilyen is van.


         

Azonban ezután még az is következett, hogy hazaérve óriási zajokat lehetett hallani ismételten a konyha ablakából. Pár bejegyzéssel ezelőtt beszámoltam arról, hogy valaki lerakott pár halom építési törmeléket a lakásunk mellett álló üres területre. Ez a tevékenység folytatódott és igen nagy méreteket öltött. Lakótársainkkal nem tudtuk megfejteni, hogy mi lehet ennek a valódi oka. Magyarországon kicsit ezt kevésbé tartom elképzelhetőnek, de Alvaro szerint ez Mexikóban azért nem egy extra látvány.

     

Szép napot,

Levente


No comments:

Post a Comment