Sunday, May 5, 2019

Anyák napi meglepetés

Reggelizek, kinézek a konyha ablakán és látok valamit az "udvaron" amit eddig még soha. Látom még 3-4 alkalommal és akkor jöttem rá, hogy ez talán nem is annyira unikális. Gondolkoztam rajta, hogy vajon ha elmegyek a szobámba a telefonomért és visszajövök, vajon meg tudom e örökíteni. Mivel az étvágyam már teljesen elment, gondoltam nincs vesztenivalóm. Először fotózni próbáltam, de értékelhetetlen felbontású képek születtek. Így a videót is megpróbáltam, melyet ha megnézel akkor a kép közepe felé, a törmelékdomb kezdeténél próbáld kivenni a lényeget. 


Tehát patkányok járkálnak itt La Coruna kellős közepén, vasárnap délelőtt. Eddig nem tudtam róla hogy van ilyen. Azt hittem, hogy nem annyira általános ez a jelenség. Városban egyszer találkoztam patkánnyal, az még Isztambulban volt a kikötőben. De ahogy követem a híreket, most Budapesten is keményen megy a patkány téma. Szóval legalább van egy kis kapcsolódás otthonra.

Patkánymentes Anyák napját kívánok saját édesanyámnak és minden anyukának.

Levente

No comments:

Post a Comment