Sunday, May 5, 2019

1 Recept, avagy mibe ne fogj, ha Erasmuson vagy

Tócsi - tócsni. Szerintem az ehhez az ételhez való viszonylás alapján is szűrni kéne azokat, akiket elengednek Erasmussal külföldre az egyetemek. Engem sajnos nem szűrtek ki, ezért már számtalan alkalommal készítettem el ezt, az általam nagyra becsült ételt. Amivel rengeteg időm és energiám elment, sok olajat használtam fel meg sok gázt is a főzéshez. A ruháimat ezután minden egyes alkalommal ki kellett mosni a kellemetlen olajos szag miatt. Szóval sok idő, sok macera. Tehát azt tanácsolom, hogy ne nagyon készíts tócsit.

Legutóbbi alkotásomat fotókkal is dokumentáltam. Így egyes fázisaiban is megismerhető: hogyan készül a tócsi. Szerintem a képek magukért beszélnek, nem egy bonyolult étel. Az is érdekes vele kapcsolatban, hogy van aki csak tökből készíti. Más rak bele krumplit, hagymát vagy egyesek répát is. Mindenki ahogy szereti, én szoktam fűszert is rakni bele (meglepő módon).









Szóval azt tanácsolom, hogy aki Erasmusra megy az maradjunk inkább a főzelékeknél, virslinél, poros krumplipürénél, halrudacskánál és zacskós levesnél. Így több ideje lesz másra. Mondjuk az igazat megvallva én nem sajnálom, hogy sokat és jókat főzök itt kint. 

Szép napot,

Levente

No comments:

Post a Comment