Thursday, May 23, 2019

Változó környezet a La Corunai campuszon

Tegnap volt két vizsgám, a harmadik elmaradt. Kettő között gondoltam, hogy nem a könyvtárban nézem át a tananyagot, hanem kimozdulok az egyetemi épületből. Erre az ösztönzött, hogy hihetetlenül jó idő volt, a rövid nadrág kényelmesebb öltözék lett volna mint az a vizsgázós szett melyet viseltem. Így hát kimentem az egyetemi épületek közé, ahol eddig csak gyors léptekkel haladtam az órákra, vagy hazafelé a buszra. Ekkor csodálkoztam rá arra, hogy mennyire kizöldült a campusz területe, a természet. Indokolta természet kifejezés, mert itt ez az egyetemi tömb a város szélén, egy kisebb hegy/domb aljában helyezkedik el. Következzen pár látványkép:









Akad egy-két lenyűgöző tölgy fa is itt, melyek szerintem hamarabb kezdték el életüket, mint amennyire én a családfámat konkrétan visszatudom vezetni. Jó volt ezek alatt hűsölve tételeket olvasni. A fentebb lévő képen látható egy piros busz. Arra hívnám fel a figyelmet, hogy kicsit nehéz észrevenni, mert eltakarja egy fa csoport, melynek funkciója az, hogy a buszra várakozókat kímélje a forróságtól. Persze csak most lettem figyelmes rájuk, mert nemrég még kopaszak voltak, ám a tavasz ezen változtatott. 

Végül egy patakról készült rövid videót osztok meg, mely ott csordogál 2 épület között:




Szép napot kívánok,

Levente

No comments:

Post a Comment