Saturday, April 27, 2019

Avignon-Marseille-Madrid-Santiago de Compostela-La Coruna

Ezt az útvonalat jártam le a napokban. Persze nem gyalog tettem meg ezt a távot. Buszok, vonat és repülőgépek voltak segítségemre. Az egész utazás összesen 18 óra volt, tehát belefért kevesebb mint egy napba. Kétszer repültem aznap repülővel és mindkétszer ablak mellett ülhettem. Ez igen meglepett, hiszen véletlen ülőhelyet kaptam, mert nem akartam ezért külön fizetni.
Madridban 3 órát kellett várakoznom az átszállásra, de találtam egy "kényelmes" ülőhelyet, egy áramforrás mellett. Így ezt az időt egyetemi feladatokra tudtam fordítani. 
Szerencsére elértem az utolsó Santiago-La Coruna buszt, amely 22:15-kor indult. Féltem, hogy ott kell éjszakáznom a reptéren ám szerencsére erre nem került sor.

Mikor hazaértem egyből elaludtam. Másnap reggel a konyha ablakból kitekintve, a következő látvány fogadott:


A lakás melletti terület már idejövetelemkor is építkezési törmelékkel, gyomokkal és szeméttel tarkított panorámaképet nyújtott.(Igen, pontosan emiatt választottam ezt a lakást. Vagy mégsem?) De ez az új halom távollétem közben keletkezett. Olyan jót nevettem mikor ez a látvány fogadott. Teljesen otthonos érzésem volt. Rögtön az jutott eszembe, hogy Európai Uniós állampolgárként itt is otthon vagyok. Van ami összeköti Magyarországot és Spanyolországot. Az ilyen meglepő, abszurd szituációk mindenképpen. 


Üdvözlettel,

Levente

No comments:

Post a Comment