Monday, February 25, 2019

Barcelona

Az elmúlt hétvégén Katalóniába látogattam, hogy ott találkozzak egy számomra fontos személlyel. Közösen néztük meg a várost, 4 napot töltöttünk itt. Rengeteget sétáltunk az utcákon, a tengerparton. Ellátogattunk többek között a két legfontosabb turisztikai látványosságba, a Sagrada de Familiába és a Picasso múzeumba. Mindkét helyszínre ajánlott előre online jegyet foglalni, mert különben sorba kell állni illetve lehet hogy be se jutunk. Szerencsére mi online foglaltunk jegyeket így nem ütköztünk problémába.

De mindezt milyen áron?

Szeretném bemutatni, hogy milyen kiadásokkal kellett számolnom ezen utazás során. Remélem ezzel megkönnyítem annak a dolgát, aki szeretne Barcelonába utazni. Persze az én esetem nem általános, hiszen La Corunából utaztam. Így az árak nem biztos, hogy relevánsak mindenkinek, de ezekkel a kiadási tételekkel mindenki számolhat.

Utazás részletei:

La Coruna-Reptér út taxi szerűséggel: 15 Euró (Korán ment a repülőm, nem jártak még buszok.)
Repülőjegy oda: 39 Euró
Reptér-Barcelona közti busz: 5,9 Euró
Barcelona-Reptér közti busz: 5,9 Euró
Repülőjegy vissza: 39 Euró
Reptér-La Coruna busz út: 0,9 Euró

Szállás egy hostelben a város közepén 116 Euró.

Belépőjegyek:
Sagrada de Familia: 16 Euró
Picasso Múzeum: 7 Euró

Egyéb felmerülő költségek:
+ Étkezések, bevásárlások,
+ Szuvenir,
+ Képeslap.


Következzen pár válogatott kép, a kedvenceim közül, melyek Barcelonában készültek:






Köszönöm, hogy elolvastad és megnézted a képeket. Szép napot,

Levente

No comments:

Post a Comment