Sunday, June 16, 2019

Hazafelé úton - Milánó

Második állomásom hazafelé Milánóba vezetett. Így Portugáliát követően az olasz életérzésből is részesedhettem. A főtéren éppen egy tiltakozásba botlottam bele, amit a helyi kommunista párt szervezett. Érdekes volt látni azt, hogy ez az ideológia ekkora tömeget tud megszólítani. Magyarországon ez elképzelhetetlen lenne. Igyekeztem fotózni a tüntető tömeget, mert sokféle emberből állt össze.

Ebben a posztban egy-két képet osztok meg arról, hogy merrefelé jártam és miket láttam.

















Szép napot kívánok,

Levente

U.I.: Milánó nagyon nagy város. Óriásiak a távolságok, így szerintem 3 nap kell arra, hogy bejárjuk az érdekesebb és fontosabb helyszíneket. Nekem sajnos 1,5-2 napom volt erre így persze sok mindenre nem jutott idő.

No comments:

Post a Comment