Sunday, June 9, 2019

Büszkeségem: a házi szelektív gyűjtés

Már csak két napot leszek itt La Corunában. Eltelt ez a félév, már pakolásznom kell és takarítgatnom a lakást. Így ma vittem el utoljára a szelektív hulladékunkat az utca sarkán található gyűjtő konténerekbe. Külön az üveg, a papír és karton hulladékot. Ezek reményeim szerint újrahasznosulnak majd. Sajnos nincsen elkülönített műanyag hulladékgyűjtés a városban, így azt a kommunális konténerbe kell elhelyezni.

Örültem annak, hogy a lakótársaim is beleálltak ebbe a szelektív hulladékgyűjtési rendszerbe, melyet én kezdtem el a lakásban. Jó volt látni azt, hogy mennyire sok papír és üveg kerül majd ismételt felhasználásra.

Ezeket adtam le ma:



Aki csinálja a szelektív hulladékgyűjtést, annak kitartást kívánok hozzá. Én mindig azzal biztatom magamat, amit Mahatma Gandhi mondott (vagy csak utólag a szájába adták): "Bármit amit megtehetünk semmiség. De minden azon múlik, hogy megtesszük e."

Szép napot,

Levente

No comments:

Post a Comment