Friday, June 14, 2019

Búcsú La Corunától

Mikor ezeket a sorokat írom, már nem Galíciában vagyok. Hazafelé vettem az irányt, ott kellett hagynom a kicsit már megszokott életemet az óceánparton. A kialakult szokásaimat, használt útvonalaimat nem járom le nap-nap után és kedvenc helyszíneimet sem keresem fel Corunában. Legalább is egy (jó) darabig. De majd pár év múlva szeretnék ismét ellátogatni ide, feleleveníteni az élményeimet.

Az utolsó napom kicsit borongósan telt el, mert tudtam: itt a vége a mobilitásomnak és haza kell indulnom. Az egyetemen elintéztem az Erasmusos papírmunkát, majd bejártam még a kedvenc tereimet, melyek közül a legfontosabb az óceánpart. Imádtam itt sétálgatni a nap minden szakában. Egyedül a reggeli órákban nem voltam soha a parton, mert vagy órán voltam vagy aludtam olyankor. Az utolsó képet melyet készítettem megosztom veletek:



A tengerparton még gyűjtöttem pár kavicsot, kagylót emlékbe. Szép kis üvegpalackokba helyeztem el a parti kavicsok kis csoportjával együtt. Ezeket ajándékba szánom pár barátomnak. 


Elbúcsúztam a lakótársaimtól, megbeszéltük hogy tartjuk a kapcsolatot ezután is. A mexikói (volt) lakótársam a nyáron még jön Budapestre, akkor elvileg találkozunk még egyet. Sikerült lerendeznem a főbérlővel az ügyeket, miután kitakarítottam a szobámat meg a lakás nagy részét. Végül a szobámtól is elbúcsúztam pár csendes pillanat alatt, majd elindultam hazafelé. De persze nem a legrövidebb úton...




Szép napot és viszlát Coruna,

Levente

U.I.: Nekem szerencsém volt a főbérlőmmel, mert visszakaptam a foglalót. Általában mindenki visszakapja, de több esetről is hallottam, amikor nem adja vissza a 200 Eurónyi összeget a főbérlő, mert olyan kedve van. Érdemes az ESN La Coruna facebook csoportban érdeklődni bérlés előtt, hogy van e esetleg jó/rossz tapasztalata valakinek a kiszemelt főbérlő kapcsán.

No comments:

Post a Comment