Sunday, March 10, 2019

Levi a konyhában

Szeretek főzni és az a jó, hogy itt kint bőven van rá alkalom. Elég drága itt étteremben enni, ezért inkább magamnak szoktam főzni. Úgy, hogy 3 adagot készítek el egy adott ételből. 1 adagot ebből lefagyasztok és 2 héten belül megeszem. Eddig a következő főzést/párolást vagy olajos sütést igénylő ételeket készítettem el. (Kicsit nehéz volt visszaemlékezni rájuk, mert általában nem fotóztam le őket és nem tettem ki Instagrammra. Pedig ha jól tudom ez mostanában trendi.)

1. Sokféle leves,
2. Paprikás krumpli,
3. Milánói spagetti,
4. Csilis bab,
5. Grillezett csirkemell (mustáros és zöld fűszeres változatban),
6. Hamburger (saját készítésű húspogácsával),
7. Lencsefőzelék,
8. Babfőzelék,
9. Zöldbabfőzelék,
10. Sült batáta,
11. Halrudacskák krumplipürével,
12. Rántotta, tükörtojás ( csak pár alkalommal :P )
13. Csirkepaprikás tésztával,
14. Garnélarák rizibizivel.
15. Tócsi/tócsni.

(Amit még tervezek, hogy helyi halból és kagylóból készítek ételt magamnak. Meg persze palacsinta is tervben van.)

Amire külön büszke vagyok az, hogy készítettem Humuszt. Életemben először. Pár éve kezdtem el enni otthon, de akkor mindig a boltban vettem. Nagyon egyszerű volt és finom is lett, tehát majd otthon is szeretnék humuszt készíteni. Törjük meg Levi képellenes hozzáállását, melyből láthatóvá válik; egy ideig elég lesz ez a humusz számomra:



Sajnos a sütőt nem merem beindítani, eléggé furcsa állapotban van, félek attól, hogy valami baj történne vele. Pedig hiányzik már, hogy pizzát süssek a családnak, mint ahogy otthon szoktam.

Ha valakinek van ötlete, hogy mit lenne érdemes még főznöm, az ne kíméljen és írja meg nekem. Ugyanis egy kicsit elfogytak az ötleteim. 

Szép napot,

Levente

Frissítés! Sütöttem halat ma, köszönöm hozzá a segítséget Arankának! És következzen róla kép is:

No comments:

Post a Comment