Monday, January 28, 2019

Lakhelyem


Kiutazásom előtt nem tudtam elintézni azt, hogy legyen kint állandó szállásom. A kollégium La Corunában messze van a várostól, dupla annyiba kerül mint egy szoba bérlése és nem biztos, hogy felvesznek. Ezek miatt döntöttem úgy, hogy inkább szobát fogok bérelni. Próbáltam interneten keresztül felvenni a kapcsolatot egy-egy kiadó szoba kapcsán. De meglepő módon nem nagyon reagált senki. Kezdtem aggódni, ám Christian (az erasmus buddy aki segít nekem) megnyugtatott, hogy ha megérkezek 2 napon belül találunk kiadó szobát számomra. Ez így is történt, már a Perez Cepeda utcában lakom egy 3 szobás lakás egyik szobájában, 4-5 percre a parttól. A közelben van több bolt, zöldséges, templom és buszmegálló. Az elhelyezkedése, állapota és a költségei miatt döntöttem el, hogy itt fogok lakni ebben a félévben. 

Lássuk csak a költségeit a szállásomnak. 200 eurót kell fizetnem a szállásért havonta. Ez az ár tartalmazza a wifit és a szemét elszállítási díjat és a gáz kiadásait. Ezen felül havonta kb. 25 eurót kell majd fizetnem a vízért és az áramért. 100 euró kauciót kellett még letennem. Ami kicsit kellemetlen, hogy nincs fűtés a lakásban. Ez először fel sem tűnt, hisz itt elég meleg van, jelenleg is 14 fok körül. Lényeg a lényeg; azért be kell takarózni rendesen. (Érdekes adat, hogy 190-300 euró/hónap áron lehet bérelni szobát errefelé.)
A szobám ablaka az utcára néz, szép a kilátás. A konyhából viszont egy üres telekre lehet rálátni az ablakból. Ott elég sok a szemét sajnos, de legalább csendes. 

Most pedig következzen pár kép arról, hogyan is néz ki a lakás belülről:







A héten még egyszer jelentkezek,

Levente

No comments:

Post a Comment