Wednesday, January 2, 2019

Az indulás előtt két héttel


Itt az Újév, rohan az idő sebesen. Már csak tényleg pár nap s el kell indulnom Spanyolországba. Nem is gondoltam, hogy ennyire sok mindent el kell intéznem mielőtt kiutazok. Már számos feladatot megoldottam de napjaim zsúfoltságát fokozza, hogy közben még az egyetemi vizsgáimmal is foglalkoznom kell, hiszen vizsgaidőszak van.

Szereztem már bőröndöt, megvásároltam a repülőre a jegyemet és foglaltam szállást is. De csak pár napra a megérkezésemkor, mert utána szobát fogok bérelni. Aggaszt, hogy ezt még nem tudtam elintézni, de az Erasmus buddym azt mondja pár nap alatt megoldjuk majd a bérlést ott helyben. Fontos feladat még a biztosítás megkötése. Jelenleg is keresem a legjobb megoldást, ami még nem túl drága de valós védelmet nyújt. Vicces hogy ez is előkerül, de megérkezett az új szemüvegem is. Kiutazás előtt mindenképp szerettem volna egy újat, mert a régi már jócskán leszolgálta az idejét.

Elvileg angol nyelven lesz kint a képzésem, de azt csiripelték a madarak, hogy néha inkább spanyolul tartják meg az órákat. Remélem ez csak egy álhír, mert annyira azért még nem tudok spanyolul, de gőzerővel készülök.
Állandóan spanyol nyelvű zenéket hallgatok, hogy szokjam a nyelvet. Most éppen ezt a számot:

https://www.youtube.com/watch?v=PCZuYK3Rjig&list=RDMMxFutjZEBTXs&index=4

Jó zenehallgatást kívánok, nemsokára jelentkezek újra!

Levente

No comments:

Post a Comment